Friday 13 January 2017

С коли под наем на тиймбилдинг

Управител съм на малка строителна компания в един от големите градове на България. Ние извършваме ремонтни и довършителни дейности и през тази година успяхме да реализираме добра печалба. Доволен съм от работата на моите служители и заради това реших да им организирам тиймбилдинг през уикенда. Избрахме красиво и спокойно място в сърцето на Родопите. Тъй като искам през цялото време екипът ми да е заедно, реших да наема малък автобус от компания за рент а кар. Тази идея ми беше подсказана от наш партньор, който също има малка фирма в областта на строителството.

КАК ПОСТЪПИХ:

-          Посетих сайта на препоръчаната ми от партньора компания
-          Запознах се подробно с предлаганите автомобили
-          Запознах се с условията за ползване на коли под наем
-          Обадих се в офиса на компанията
-          Направих заявка за желаните от нас дати
-          Договорих отстъпки и начин на плащане

ЗАЩО ИЗБРАХ КОЛА ОТ РЕНТ А КАР ЗА ТИЙМБИЛДИНГ

-          Защото задоволява напълно потребностите на нашата фирма за събитието
-          Защото отговаря на финансовите възможности на фирмата и тя може да си го позволи
-          Защото избраният автомобил предлага комфортно пътуване за всички служители

Уверих се, че компаниите за коли под наем  гарантиратдобро и качествено обслужване. Приемат с доверие и новите си клиенти.. Препоръчаната от партньора ни компания http://www.val-kar.com/bg/ оправда напълно нашите очаквания.Наетият бус имаше всички удобства за пътуването, което организирахме за служителите. Беше ни предложен и шофьор – услуга, която получихме като бонус от  Вал и Кар РЕНТ А КАР .Наемането на коли под наем за подобни мероприятия е много добър вариант за служители на малки компании. Всички от екипа останаха доволни от пътуването с автобуса на Вал и Кар и изразиха своите впечатления и благодарности в писмо до управителя на фирмата за рент а кар. Благодарен съм на моя партньор, който ми подсказа този вариант за пътуване. При следващи наши организирани мероприятия извън града, в който работим, отново ще се възползвам от тази услуга и ще наема коли под наем, защото се уверих лично в предимствата и удобствата й. И със сигурност ще разчитам на нашите приятели от http://www.val-kar.com/bg/.

0 comments:

Post a Comment