Tuesday 15 November 2016

С КОЛА ПОД НАЕМ ДО ДЕТСКАТА ГРАДИНА

Моето семейство живее в София. Имаме две момчета на 3 и на 5 години. Съпругът ми работи в голяма международна компания и често пътува в командировки извън страната. Грижата за децата поделяме, когато той е тук, но много често се налага за тях да се грижа сама. Скоро пак бях в тази ситуация, а неред с всички ангажименти ми се наложи да се занимавам с повредата на личния ми автомобил. Оказа се сериозна и за известно време оставах без кола. Съпругът ми беше далеч, нямаше да се върне скоро, но ми даде много добър съвет, с който да реша проблема с липсващата ми кола.

СЪВЕТЪТ

След като разбра какво се е случило, съпругът ми ме посъветва да наема кола под наем, за да мога спокойно да водя децата на детска градина и да не се притеснявам при прибирането им от там. Възползвах се от тази идея и нито за миг не почувствах липсата на собствения ми автомобил. Тъй като ремонтът на моята кола се проточи, използването на колата под наем през по-дългия период значително намали цената на услугата. Освен това имах уверението, че ако настъпят някакви проблеми веднага ще получа друг автомобил.

ИЗВОДИ

Наемането на коли под наем в София е един много добър вариант за жени в моята ситуация. Получих много добро обслужване, а автомобилът беше в перфектно състояние. В предварителния разговор със служител на компанията Вал и Кар Рент а Кар  стана ясно за какво ще използвам колата и веднага бях посъветвана какъв автомобил да наема. Предложиха ми комфортна градска кола, икономичен клас, която напълно задоволи моите нужди и тези на децата ми. Моето решение да използвам кола под наем в София първоначално изненада доста от приятелите ми, но за мен това се оказа един много сполучлив вариант, който ми даде възможност да се чувствам спокойна и независима докато върви ремонтът на моя личен автомобил. Освен това успях да убедя доста от моите приятели в предимствата на тази услуга и в качественото й предлагане от страна на  www.val-kar.com/bg/  - компанията, която аз предпочетох. Моята проблемна ситуация беше спасена с кола под наем в София.

0 comments:

Post a Comment